Levél a Balatonról

2014.06.14. 01:23

7.jpg

Én, most Zamárdiban vagyok, beszélgettem az emberekkel,  tudod, akik a  parkokban, stégeken,kertrendezésben és persze szemetesként stb. dolgoznak, és nekem úgy tűnik, az egész Balaton-körzet - de szerintem
Somogy és Veszprém úgy ahogy van - kizárólag közmukikkal dolgoztat.

Szakmunkákat is -mint hegesztés, vasas meló, meg ilyesmi- persze a szokásos éhbérért, és kezdem komolyan mérlegelni, valójában hányan is vagyunk? Merthogy bárhova nézek, megyek, beszélgetek, mindenki közmunkás - igazi melós, úgy értem, rendes fizuval meg ilyesmi - valójában nem létezik. (Hacsak nem bizonyos önkormányzati, munkaügyi, belügyi, stb. helyeken dolgozó bebetonozott bürokraták, akik persze nem sok valóságos dolgot termelnek...)

Szóval hogyan is vannak ezek a statisztikák, valójában ki mit csinál itt, mennyiért teszi ezt, és főképp miért?

Ki számít valós, a fogalom normális értelmében vett munkás, dolgozó, és ki van "segélyen"?

Valami itt nagyon nem jó, ahány kimutatást nézek, annyi a megvezetés...

Hát csak ennyi a Zamárdi-Fonyódi közmuki helyzetről. Hogy mi megy teszem azt Debrecenben, vagy Miskolcon, stb. nem is akarok gondolkozni.

Üdv: KZ.

A bejegyzés trackback címe:

https://kozmunkasmozgalom.blog.hu/api/trackback/id/tr816300234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása