Az egyik tagunk jelezte az alábbi problémát a felhívásunk nyomán:

KMJ_Logó.jpgA munkáltatómnál késik a fizetés (BudapestEsély NKft.). Nem kapott fizetést a képzésekben résztvevő 96 ember, köztük én sem, pedig a szerződés szerint minden hó 5.-ig meg kellene kapnunk, ma meg február 10. van. Vannak emberek, akik ezért kerülnek kirúgásra a hajléktalanszállóról, de vannak, akik az albérletüket vesztik el éppen emiatt.
A munkaügyi központ (Haller utca) a foglalkoztatóra mutogat, a foglalkoztató meg vissza a munkaügyi központra. Azt ígérik, hogy 10.-ig megkapjuk a pénzt, de addig miből éljünk meg?
Félő, hogy a következő hónapokban is ez lesz.

Továbbra is várjuk a közmunkásokkal történt jogsértéseket!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozmunkasmozgalom.blog.hu/api/trackback/id/tr965808122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doki0326 2014.11.18. 16:42:04

sziasztok!nekem egy olyan problémám van hogy a helyi főnök rám van szállva!már szó szerint gyomorideggel megyek dolgozni!persze én is közmunka programban dolgozom!a helyi polgármesterhez nem merek fordulni mert csak én húznám a rövidebbet!van valahol olyan hely ahol tudnak nekem segíteni????
süti beállítások módosítása